مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

خونه عمه محبوبه

1394/1/11 0:34
نویسنده : مامان فاطمه
164 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 8 فروردین 7 ماهو 17 روزه شدی عشقم، وقتی بیدار شدم حوصله غذا درست کردن نداشتم تو هم از اینکه خونه بدی نغ میزدی مامانی مریم زنگ زد گفت بیاین اینجا میخام کتلت درست کنم بچه رو هم ببینیم جالبه فقط 2 روز ندیدنت دلشون بران تنگ  شده بود کلی بوست کردن، تازه چند بار بهمون زنگ زدن مواظب بچه باشین تو هم از  دیدن دایی بهنام کلی ذوق کردی، بابا هم مارو برد اونجا پیاده کرد بره به کاراش برسه،تا شب اونجا بودیم بعد شام اومدیم خونه، 1 شنبه هم کلی لباس شستیم بعداز ظهر بردیم خونه مامانی مریمشون پهن کردم روی طناب تا نور آفتاب بهشون بخوره، 2 شنبه خونه بودیم بعدازظهر. باز رفتیم خونه مامانی مریمشون، سه شنبه 11 بهمن شب خونه عمه محبوبه مهمونی پاگشای عمو محمود بود دایی بهروز هم زنگ زد بچه رو بیارین خونه باباشون، ببینیم ساعت 8:30 رفتیم خونه عمه ساعت 11 پوشکتو کثیف کردی نغ می زدی، به بابا گفتم، وسایلو جمع کردیم اومدیم خونه بابایی شون، نیم ساعتی باهات بازی کردن بعد اومدیم خونه پوشکتو عوض کردم خوابیدی.فدای بچم بشم این چند روز همش بیرون بودی خیلی خوشحالی، از این به بعد تصمیم گرفتم اکثر روزا ببرمت بیرون حالو هوات عوض بشه دختر گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)