مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

پاگشای عمو محمود

1394/1/16 11:53
نویسنده : مامان فاطمه
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم امروز یکشنبه 16 فروردین بود، عسل مامان 7 ماهو 25 روزش تمام شد، از صبح دختر گلم با من بیدار شدی اینقدر بلایی که دلم نمیاد یه لحظه تنها بذارم، تا ظهر خونه تمیز کردم فقط صبح یک ساعتی با بابا رفتیم بیرون برای زن عمو کادو بخریم، ساعت 12 هم مامانی اختر زنگ زد بیاین اش دندونی درست کردمنم بعد نهار ساعت 2 رفتیم، تا ساعت 4 اونجا بودیم بعد با بابا رفتیم اش دندونی ها رو دادیم اومدیم خونه، بابا برای اینکه سرت گرم کنه باهات توپ بازی کرد فدات بشم اینقدر قشنگ توپو توی دستای کوچولوت می گیری، تازه از یه دست به دست دیگت هم میدادی خیلی جالب بود بابا گفت ازت فیلم بگیرم یک ساعتی بازی کردین ساعت 8 هم تورو آماده کردم قربونت برم که اینقدر ساکتی، ساعت 9 با مهمونا جلوی سالن غذاخوری قرار داشتیم،چون توی خونه جا نداشتم و هم عسل مامان نمیذاشت من غذا درست کنم مهمونا رو شام بردیم بیرون ساعت 9 همه جلوی در رستوران جمع شدیم بعد با هم رفتیم داخل، بعد شام همه باهم اومدیم خونه ما، پذیرایی عید شدن ساعت 12 همه رفتن خونشون، منم تورو بلافاصله خوابوندم چون به خاطر دندونات بی تابی می کردی.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)