مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

دومین دندون

1394/1/17 12:22
نویسنده : مامان فاطمه
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، امروز دو شنبه 17 فروردین،7 ماهو 26 روزه شدی، صبح باهات داشتم بازی می کردم که متوجه شدم دندون دومت درآمده، اونقدر ذوق کردم که بلافاصله به بابا خبر دادم، بیخود نبود که این چند روز همش می خواستی پیشم باشی، بیتابی می کردی،بعد از ظهرم ساعت 6 قرار بود عمو علی من بیاد خونمون عید دیدنی،در زدن بابا باز کرد فکر کردیم اونان ولی مامانی مریم بود، صبح بهش گفتم بیاد، ساعت6:30 عموشون اومدن 1 ساعتی نشستن، رفتن، بعد بابا مارو برد خونه مامانی مریم شون تا بعد شام اومدیم خونه،فدات بشم اینقدر اونجا با دایی بهنام آتیش سوزوندی که تو ماشین از خستگی خوابیدی. خنده راستی یادم رفت بگم برای کادوی دندونت بابا بهت پول داد منم برات تاب خریدم مامانی مریمشون هم پول دادن،مامانی اختر و عمه طاهره اسباب بازی، بقیه هم پول دادن دستشون درد نکنه. 

پسندها (1)

نظرات (0)