مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

5ماهگی

1393/9/22 0:48
نویسنده : مامان فاطمه
131 بازدید
اشتراک گذاری

5 ماهگیت مبارک گلم. امروز 21 آذر قند عسل مامان 4ماهش پر میشه میره توی 5 ماه. روز به روز داری بزرگتر میشی، روزا اینقدر زود میگذره که اصلاً  گذر زمانو حس نمی کنم از وقتی اومدی تمام دنیام شدی، تمام لحظه هامو پر کردی،بدون تو نمی تونم یه لحظه زندگی کنم، بابا اینقدر دوستت داره که وقتی از سر کار میاد میبینه خوابیدی می خاد بیداریت کنه تا براش لبخند بزنی،هر لبخندت برای ما یه دنیا می ارزده، دوستت داریم عزیزم. جمعه بعد از ظهر رفتیم خونه بابایی نعمت شب همونجا خوابیدیم اخه هیئت جلوی خونه باباییشون حلیم میداد مامانی گفت بخوابیم تا دایی حلیم میاره همونجا بخوریم،صبح مامانی رفته بود ختم قرآن 22 آذر بود مصادف با اربعین، ساعت10 بیدار شدیم، مامانی هم اومد خونه همسایه مامان روضه همراه صرف نهار بود منم دعوت بودم ولی نرفتم مامانی تنها رفت،بابایی هم رفت خونه عمه من، برای کمک نذر شله زردشون، خیلی دلم می خواست منم برم ولی ترسیدم تو سرما بخوری نرفتم، چند جا دعوت بودم اما به خاطر تو نرفتم، ترسیدم یه وقت مریض بشی، تا شب خونه بابایی بودیم، ساعت 12اومدیم خونه.

روسری سر کردن دخملی بعد حمام :

خواب دخملی :

خونه بابایی :

 

پسندها (1)

نظرات (0)