مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

1 سالگی

1394/5/22 0:5
نویسنده : مامان فاطمه
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم امروز 1 سالت شد چقدر زود گذشت، پارسال ساعت 10 صبح به دنیا آمده بودی، لحظه ها باتو اینقدر زود میگذرن که گذر زمانو حس نمی کنم،روز به روز بزرگتر میشی و باهوشتر، من و بابا لحظه به لحظه خدا رو شکر می کنیم که تورو به ما داد امروز از صبح که از خواب بلند شدم مشغول غذا درست کردن شدم الویه و سالاد ماکارونی رو درست کردم پاپ کورن هم درست کردم مهرسا خانم هم اذیت نکرد منتها نزدیکای ظهر دیگه صبرت تمام شد دلت می خواست باهات بازی کنم به بابا زنگ زدم بیاد تورو ببره خونه مامانی مریمشون تا من به کارام برسم وقتی بابا تورو برد، برگشت خونه به کمک بابا آب هویج گرفتیم، تا ساعت 5 که بابا آمد تورو آورد ساعت 7 مامانی اخترشون اومدن ساعت 8 هم عمه ها و عمو محمود با خانمش اومدن، اول شام خوردیم بعد وسایل جشن رو آماده کردیم جشن گرفتیم خیلی خوش گذشت. اولین جشن تولد مهرسا خوب برگزار شد، اصلا اذیت نکردی، امیدوارم سال های سال زندگی کنی و تو همه ی مراحل زندگیت بدرخشی و مایه افتخار منو بابا باشی عسل مامان.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)