مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

خانه تکانی

1393/12/10 0:6
نویسنده : مامان فاطمه
154 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام یکی یه دونم، امروز 10 اسفند، 6 ماهو 19 روزت بود از صبح تصمیم گرفتم یخچال فریزرو تمیز کنم غذا رو درست کردم برات سوپم گذاشتم که از خواب بیدار شدی اول پوشکتو عوض کردم بهت حریره بادام دادم خوردی بعد گذاشتمت توی رورویک، همش به خودم میگم خدا پدر کسیو که اختراعش کرد بیامرزه خیلی به کارم اومدو کمکم بود،خلاصه یخچالو تمیز کردم اخرش یه ذره نغ زدی که اومدم گذاشتمت توی سبد لباسا خوشت اومده بود ولی تا خواستم برم سمت یخچال نغ زدی که پیشت باشم بعد بردمت خوابوندم بابا اومد غذا رو با کمک هم آماده کردیم ساعت 3 نهارخوردیم بعد بهت آب‌میوه دادم ساعت 5 هم بردیمت حمام وقتیم آوردم بیرون شیر خوردی خوابیدی بابا رفت بیرون، منم شروع کردم فریزرو تمیز کردن تا ساعت 8 تمام شد وسطاش بیدار شدی دوباره گذاشتمت توی رورویک، ولی دلت می خواست بغلت کنم بعد از اینکه کارامو رسیدم ساعت9 بهت سوپ دادم بابا اومد شام خوردیم باهات بازی کردیم ساعت 11 هم خوابوندمت چون خودم داشتم از خستگی بیهوش میشدم امروز خیلی خسته شدم هم به خاطر تمیز کردن یخچال فریزر هم رسیدگی به تو، ولی همه اینارو وقتی بهم لبخند میزنی از یادم میره عشق مامان. 

پسندها (1)

نظرات (0)