مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

واکسن 6 ماهگی

1393/11/26 1:40
نویسنده : مامان فاطمه
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان، امروز 1 شنبه 26 بهمن بود دختر گلم 6 ماهو 5 روزش شد،قرار بود 3 شنبه تورو ببرم مرکز بهداشت برای واکسن 6 ماهگی اما گفتم شاید دایی ها از تهران بیان، هم اینکه اگه خدایی نکرده تب کنی توی تعطیلات 22 بهمن دکتری نیست که تورو پیشش ببریم خلاصه بابا گفت باشه شنبه بریم، این چند روز تعطیلی رو دایم خونه مامانی مریمشون بودیم،جمعه با بابا تورو بردیم پارک من تورو سوار تاب کردم خوشت اومده بود ساکت بودی چیزی نمی گفتی عصرم باز رفتیم خونه مامانیشون، مامانی گفت شنبه بعد واکسن نهار سبزی پلو درست میکنه بریم اونجا، صبح تورو آماده کردم که یه دفعه تلفن زنگ زد از مرکز بهداشت بود گفتن چرا برای واکسن نیامدی، ماهم گفتیم داریم میایم،وقتی از در مرکز رفتیم داخل، همه خانمای اونجا دورت کردن ازت خوششون اومده بود بعد کلی سوال بالاخره دور سر و قدت رو گرفتن، بعد رفتیم تا واکسنتو بزنیم خانم دکتر که اومد تورو دید هی میگفت هزارماشاالله خیلی ازت خوشش اومده بود بعد از واکسن رفتیم خونه مامانیشون،جالب اینجاست که پای چپتو اصلا زمین نمی ذاشتی چون درد داشتی،وسایلمونو برده بودیم چون قرار بود شب اونجا بخوابیم،شب تب کردی با پاشویه و دستمال نمدار رو سرت هر جور بود تبت رو پایین آوردیم تا ساعت 1 همین طور ادامه داشت بعد خوابیدیم امروز مامانی گفت تا شب باشین بعد از شام برین ما هم موندیم لباس تنت کردم با بابایی بردمت حیاط تا یه ذره آفتاب بخوری،کلی با دایی بهنام بازی کردی باهاش خیلی جوری، همین که اورو میبینی کلی ذوق می کنی.در ضمن شنبه روز ولنتاین بود بابا برام گل گرفته بود با یه کادو کوچولو دستش درد نکنه.

قبل از واکسن و گل ولنتاین

پسندها (1)

نظرات (0)