مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

امدن دایی بهروز

1393/8/9 0:34
نویسنده : مامان فاطمه
109 بازدید
اشتراک گذاری

5شنبه 8 آبان عزیز دل مامان 2 ماهو 17 روزش شد .کلی کار روی سرم ریخته بود شب قبل به بابایی گفتم بیاد تورو نگه داره تا من به کارام برسم راستی نگفتم مواقعی که کار دارم بابایی میاد تورو نگه میدارد چون مامانی مریم دستش درد میکنه نمیتونه تورو بلند کنه صبح زود وقتی بهت شیر دادم تورو خوابوندم صبحانه آماده کردم ساعت 10بابایی آمد صبحانه خوردم بلافاصله جعفری رو شستم و لوبیا رو گذاشتم بپزه. بعد هم لباسشو اتو کردم خدارو شکر گریه نکردی منم به کارام رسیدم نزدیک ظهر بابایی رفت. روز شنبه 10 آبان داشتیم منو بابا نهار میخوریم که دایی بهروز زنگ زد ما ساعت 2از تهران راه افتادیم برو خونه مامانش وقتی میرسیم بچه رو ببینیم ما هم نهار خوردیم چون بابا کار داشت مارو خونه بابایی کرد و رفت . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)