مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

تولد

1393/5/30 0:7
نویسنده : مامان فاطمه
88 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان روز 3 شنبه ساعت 10:30 پا به این دنیا گذاشت . خیلی سریع منو برای عمل صدا کردن باعث شد اصلا آمادگی برای عمل نداشته باشم وقتی راهرو اتاق عملو طی می کردم هیچ کس با من نبود خودم بودمو خدا ، خدایی که هر لحظه زندگیم با من بود اون لحظه فقط از خدام می خواستم هم خودم و هم بچم سالم از اتاق عمل بیایم بیرون که خوشبختانه همین طور هم شد ، خدا جون ازت ممنونم به خاطر تمام چیزایی که یه روز فکر نمی کردم بهم بدی زیارت خونه خودت و همچنین یه بچه سالم ، از این حرفا بگذریم وقتی توی اتاق عمی صداتو شنیدم انگار تمام دنیا رو بهم دادن خیلی خوشحالم.دختر گلم وقتی به دنیا آمدی بهترین لحظه زندگی من بود تا اینموقع فکر نمی کردم اینقدر دلبسته تو بشم ولی از این لحظه به بعد تمام وجودم شدی که بدون تو یه احساس کمبود توی زندگیم می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)