مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

دومین واکسن

1393/7/22 0:20
نویسنده : مامان فاطمه
117 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزگل دختر مامان 2ماهگیش پر شد رفت توی 3ماه ، امروز سه شنبه چون دیروز تعطیل بود باید تورو برای واکسن میبردم مرکز بهداشت،از صبح غصه خوردم چون  اینقدر دیگران منو از واکسن بچه ها ترسوندن همش میترسم تب کنی به خاطر همین به بابا گفتم دیرتر بریم ساعت 11:30بیا دنبالم بریم واکسن 2ماهگی عسل مامانو بزنیم.سر ساعت 11:30 رفتیم مرکز بهداشت برای واکسنت من تو رو به بابا دادم تا تورو ببره واکسن بزنه چون من دلشو نداشتم  واکسن یکی به پای راست و یکی پای چپ و قطره فلج هم بهت داد تا بخوری وقتی کار مسئول بهداشت تمام شد بهم گفت بهش شیر بده تا ساکت شه بابا هم تورو به من داد تا بهت شیر بدم وقتی آوردیم خونه بلافاصله حوله گذاشتم توی فریزر تا خنک شه بعد بهت شیر دادم توهم اینقدر برای مامان خندیدی فدای خنده بشم وقتی برام لبخند میزنی تمام دنیا رو بهم میدن  تا ساعت یک ساکت بودی ولی از 1به بعد هر 1ساعت که حوله میزاشتم روی پای چپت گریه میکردی اینقدر بی تابی می کردی که منم می خواستم باهات گریه کنم هر 4 ساعت هم باید بهت قطره استامینوفن میدادم روز بعد هر 6ساعت،خلاصه دیروز تب شدیدی نکردی خدا روشکر خیلی اذیت نکردی و شیر کمتر از روزای دیگه خوردی ولی همش دلت میخواست بغلم باشی .

                                                   

                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)