مهرسامهرسا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا فرشته آسمانی

4 روزگی

1393/6/1 11:18
نویسنده : مامان فاطمه
117 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 4 روز از لحظه به دنیا اومدنت می گذره اصلا باور نمی کنم که به دنیا آمدی دیروز به سختی اومدیم خونه خیلی خوشحالم که الان خونه خودمم و می تونم راحت تورو بغل کنم ولی نمیدونم چرا اصلا حوصله شلوغی و گریه هاتو ندارم 3 شبه خوب نخوابیم اصلا بگم 2 ماهه آخر بارداریو همین طور این 3 شبو خوب نخوابیدم خستم دلم می خاد بخوابم ولی از درد نمی تونم . هر کسی میاد دیدنم میگه استراحت کنم اما نمی شه اینقدر درد دارم که نمی تونم بخوابم اصلا حوصله شلوغی و گریه هاتو ندارم دکتر بهم گفت به خاطر داروی بیهوشیه تا 40 روز کم کم خوب می شه ولی تاثیر دارو تا 1 سال شاید 2 سال روت بمونه . منو بابا خیلی دوستت داریم همین طور خیلی خوشحال از اینکه صحیح و سالم به دنیا آمدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)